השתלת שיער באיסטנבול

השתלות שיער באיסטנבול טורקיה

בשנים האחרונות הפכה טורקיה למעצמה עולמית בכל הקשור להשתלות שיער, וגברים רבים מאירופה ומישראל נוהרים אליה כדי לבצע טיפולים שונים. יש סיבות רבות שבגללן השתלות שיער באיסטנבול זוכות לפופולאריות כה רבה, ובהן הרמה הגבוהה של הרופאים, הציוד הטכנולוגי המתקדם, השיטות החדישות ביותר, וכן העלויות שהינן נמוכות יותר מביצוע ההשתלה בישראל.

 

הייחודיות שבאיסטנבול:
בדיוק כפי שרומניה הייתה בירת טיפולי שיניים באירופה בשל מקצועיות גבוהה ומחירים נמוכים כך הפכה תורכיה בכלל ואיסטנבול בפרט למעצמה בתחום. ישנם מספר סיבות ברורות לכך:

  • סיבות מקצועיות- המרפאות המתקדמות בעולם עם רופאים מומחים נמצאות באיסטנבול. סה"כ הטכניקות בעולם די דומות ולרופאים התורכים יש יכולת להתאים את הטיפול הנכון והמתאים ביותר לכל מטופל ומטופל בהתאם לצרכיו ולרצונותיו. 
  • סיבות כלכליות- נקודה מכריעה ! בעוד טיפולי השתלה בישראל יעלו לכם עשרות אלפי ₪ ( לפעמים אף יותר מ-30,000 ₪) באיסטנבול סך כל המסע (טיסה+ כלכלה+ טיפול) יעלו לכם בין 10,000-20,000 ₪). והמעניין הוא שהתמורה תהיה גבוהה יותר שכן עבור הסכום שתשלמו תקבלו טיפול מקיף יותר (יותר שתלים).
  • סיבות שרותיות- במערכת הDNA התורכית, השרותיות היא ערך עליון. הם אוהבים ורוצים לתת ליותר מאשר האחר. כמות השתלים שהם משתילים במהלך ההשתלה גבוהה בהרבה ממקומות אחרים.
  • סיבות פרקטיות- יותר אנשים עובדים על הראש שלכם. בתורכיה בכל טיפול יש רופא מוביל, מומחה בתחומו, ויחד איתו עובדים 2-3 טכנאים מוסמכים המסייעים לו. התהליך מקיף יותר וההספק גדול יותר. 
  • אמינות גבוהה- ההיכרות עם המרפאות השונות הביאה אותנו במרכז המומחים ברמת גן להכיר את טובי הרופאים באיסטנבול. יחסי הגומלין שלנו איתם יצרו שת"פ מושלם. האמון ההדדי מייצר שקט תעשייתי ושקט למטופל לבצע את ההליך ללא דאגות כלל.
  • מערכת משומנת- צברנו ניסיון, קשרים, אנשים שעובדים איתנו שנים והמשכיות. אף לקוח לא צריך להתגלח על הזקן של עצמו, הלקוחות שלנו נהנהים מהקשרים והניסיון הזה מהרגע בו דפקו על דלת המרכז מומחים שלנו- FOREVHAIR

 

להיערך נכון לקראת ההשתלה:
מרכז המומחים FOREVHAIR מלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל בבדיקת ההתאמה הראשונית ובחינת סוג והיקף ההשתלה שככל הנראה תתאים לכם ביותר, דרך תוכנית השתלה אישית שנקבעת על ידי רופא, ועד לכל התיאומים הנדרשים. בתוך כך, אנו מסבירים לכם על כל סוגי השתלות השיער הקיימות, על ההליך הצפוי ותוצאותיו האפשריות, ומספקים מענה מקצועי וברור לכל שאלה והתלבטות. למעשה, אנו דואגים לכל צרכיכם ולכך שחווית השהייה בתורכיה תעבור על הצד החלק ביותר, עם מינימום התעסקות ודאגות, טרדות או הפתעות לא נעימות. כך למשל, אנו מבצעים את כל התיאומים מול המרפאות, מול בתי המלון וחברות ההסעות, כרטיסי טיסה, הנחיות מיוחדות מהרופא למי שנוטל תרופות מסוימות, וכיוצא בזאת. בנוסף לאורך כל המסע לתורכיה ישנה אשת קשר מקומית, דוברת עברית, שמהווה חוט מקשר למרפאה, מלון וכל שאר הצרכים. 

יחד עם זאת, גם עליכם מוטל להיערך לקראת השתלת שיער באיסטנבול. לדוגמא, אם אתם מעשנים מומלץ שתפחיתו בעישון לקראת ההליך, לפחות שבוע לפניו ועדיף לפני כן. כמו כן, יש להפסיק צריכה של מדללי דם ולהפסיק צריכה של אלכוהול (וסמים כמובן, גם קלים) – כל זאת שבוע לפני הניתוח. מעבר לכך ישנן הנחיות והמלצות נוספות כגון שתייה מרובה של מים לפני ההשתלה למען קליטה טובה יותר של השתלים, ועוד – את כולן נספק לכם במועד המתאים.

 

תכל'ס – איך זה יעבוד?
קודם כל, יש לנו הנחיות מפורטות לצורך היערכות לנסיעה, עד לרמת המזוודה ומה שכדאי להכניס אליה. באופן כללי, השהות שלכם בטורקיה תהיה כשלושה עד ארבעה ימים, כאשר ההשתלה עצמה מתחילה מוקדם בבוקר ולרוב נמשכת כיום אחד עד אחרי הצהריים או הערב. ביום המחרת יש לסור למרפאה לביקורת והורדת תחבושות, וכן לשטיפה ולקבלת הנחיות לטיפול בבית מהרופא. לקראת סיום הביקורת ביום השני יינתנו זריקות PRP לא כואבת לקרקפת  (בזריקת PRP ריכוז טסיות הדם הוא רב יותר מאשר ריכוזו בדם באופן רגיל וכך הוא מעצים את תהליך השיקום והצמיחה של ההשתלה).

אחר כך תוכלו לחזור לארץ ורוב האנשים מנצלים את היום הפנוי לשיטוט ובילויים בטורקיה, בין אם לבד או עם בת הזוג. יש לציין כי אנו מציעים חבילות המבוססות על שני לילות בבית מלון +ארוחת בוקר, וכן הסעות מהמלון לקליניקה ולשדה התעופה, כך שהשהייה שלכם יכולה להיות חסכונית מאוד. במקרה של השתלה דו יומית נעריך את השהות שלכם במלון ובתורכיה ביום נוסף כמובן.

 

לפרטים נוספים על השתלות שיער באיסטנבול:
מעוניינים בפרטים נוספים על השתלת שיער באיסטנבול? רוצים לדבר עם המומחים שלנו? לקבלת מידע נוסף והכוונה מקצועית מהמומחים של FOREVHAIR פנו אלינו בטלפון 03-6022334.