השתלת שיער לנשים בטורקיה- לא רק גברים…

בעשור האחרון הפכה טורקיה לבירת השתלות שיער, בעיקר לגברים אך יותר ויותר נשים מצטרפות למעגל מקבלי השרות. השתלת שיער בטורקיה לנשים וגברים שינתה באופן משמעותי את ההתמודדות של גברים ונשים כאחד, עם תופעת ההתקרחות והשיער הדליל. בכל שנה אלפי ישראלים וישראליות פוקדים את המדינה ומבצעים תהליך השתלה במרפאות הטובות והמובילות בעולם. גם גיאורגיה וקפריסין נחשבות למדינות בהן ניתן לבצע השתלות מתקדמות אך עדיין לא בהיקף וברמת המקצועיות שמתרחשת במרפאות ההשתלה בתורכיה. 

מי תהיה זקוקה להשתלה ?

ראשית, נשים עם שיער דליל שמעוניינות לעבות אותו ולתת לו מימד צפוף ומלא יותר.

שנית, ישנן נשים הסובלות התקרחות כתוצאה מגנטיקה מורכבת, מחלות מסוימות או כתוצאה מטיפול לוקה בשערן שנמשך על-פני תקופה ממושכת ( ריבוי החלקות, ריבוי צביעות וחמצונים וכו').

השתלות שיער בטורקיה לנשים- שיטות מומלצות

השתלת השיער לנשים שונה מזו של הגברים במספר היבטים. קודם כל לנשים יש הורמונים אחרים שמשפיעים על מאפייני השיער. דבר שני בהיבט הרגשי שיער פגום של אישה או בעיית התקרחות נשית פוגעת בתדמית הנשית באופן חזק יותר מאשר לגבי הממוצע עם בעיה דומה.

קיימות שתי  שיטות מרכזיות:

  • FUE -Follicular Unit Extraction -הינה שיטה בה מוחדרים שתלי השערה אחד אחד אל תוך הקרקפת. השיטה נפוצה מאוד בתורכיה ותוצאותיה מצוינות- מעניקות לשיער הצומח מראה טבעי ורענן. במרפאות שאנו עובדים איתן עושים שימוש בשיטת FUE ספיר (sapphire) המכשיר המיוחד משמש לטיפולי השתלת שיער, ומייצר יתרונות משמעותיים וצפיפות גבוהה במיוחד בזכות סכין הספיר: זמן החלמה מהיר, אפס צלקות באזור ההשתלה, וצפיפות גבוהה של השתלים. 

שיטה זו מתאימה מאוד לאישה ששיערה דליל במיוחד ושעליה לבצע השתלה רחבה (עד-5000 שתלים). בשיטה זו יהיה צורך לגלח את כל הראש בכדי לבצע את ההשתלה.

  • שיטת DHI- Direct Hair Inplant הינה שיטה מתקדמת ומודרנית להשתלת שיער בה ההשתלה מתבצעת עם מחט ייעודית שבה מוטענים מראש כל שתלי השערה שמושתלים. בשיטה זו, זקיקי שיער בודדים נלקחים מהאזור התורם, בדרך כלל בחלק האחורי של הראש, הזקיקים מושתלים ישירות באזור הדליל.  זוהי השתלה שבה משתמשים בפחות שתלים מהשתלת FUE- עד 2,500 (שתלים) והיא לוקחת יותר זמן שכן יש לשתול אותם באזורים בהם קיימות שערות (אזורים דלילים או קירחים) התוצאות המתקבלות בשיטה זו הן גבוהות במיוחד ומראות לשיער מראה אסתטי, מלא וטבעי. בדרך כלל מחירה של ההשתלה הזו יהיה גבוה יותר ממחיר השתלת FUE כי היא לוקחת יותר זמן ויותר מורכבת.

תהליך של השתלת שיער לנשים- טורקיה

לאחר קבלת ההחלטה והרצון לבצע השתלה עליכן לבחור כיצד תבצעו את התהליך, שאלה חשובה המחייבת מחקר ובדיקה עמוקה של זהות המרפאה המבצעת.  אחד השלבים החשובים ביותר הינו תהליך האבחון ( מתבצע עוד בישראל), לאיש הקשר/ מקצוע בישראל יש משקל מאוד חשוב בתהליך בליווי שלב האבחון וכמובן בהמשך עם הנסיעה לתורכיה. 

לאחר האבחון המלא ועיבוד הנתונים (בדיקת דם, דוח מידע רפואי, היסטוריה רפואית, סוג שיער- דגימה וכו'), הרופא המבצע יקבע תוכנית עבודה ולוחות זמנים והמלווה הישראלי יסייע בהכנה שלפני הנסיעה ( הכנת השיער, ליווי לוגיסטי וכו').

בתורכיה קיימות מרפאות רבות, חלקן עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. חשוב להגיע אליהן ולא למעגלים מקצועיים נמוכים יותר. המרפאות המתקדמות ביותר נמצאות באיסטנבול וחשוב מאוד להגיע אליהן דרך איש הקשר הישראלי שמלווה את התהליך לכל אורכו. גם השהייה בתורכיה מתוכננת היטב והשהות הינה במלון 5 כוכבים במקום הטוב ביותר בעיר. את המטופלת מלווה דמות ישראלית/ מקומית דוברת עברית שמתלווה איתה למרפאה ומקלה מאוד על ביצוע התהליך ללא עכבות או בעיות.

עם החזרה לארץ ממשיך מעקב וקשר רצוף עם מרכז המומחים (FOREVHAIR-רוני חתוכה, רמת גן) ויש דמות מקצועית שמלווה את תהליך צמיחת השיער לאורך כל השנה. 

השתלת שיער בטורקיה לנשים- מחיר

השתלת שיער לנשים הינו תחום רחב ולא כל השתלה מתומחרת בצורה דומה. המחיר תלוי בסוג הטיפול, כמות הזקיקים המושתלים, היקף העבודה, משך זמן השהות בתורכיה ועוד. מחיר מדויק יוכל להיקבע לאחר שלב האבחון. בכל מקרה עלות כלל הנסיעה זולה בחצי ממחיר השתלה בישראל ולפעמים אף   זול יותר מחצי.

מי שבוחר את השיטה הרצויה ומכין את תוכנית ההשתלה הוא הרופא המבצע ולא הלקוח, וזאת לאחר ביצוע אבחון מקיף ומקצועי ובהתאם למצב השיער באזור התורם ומצב האזור החסר.

במקרים רבים הלקוחות מבקשים להגדיר את סוג הטיפול לרופא ( MEGA SESSION או רק  – DHI  למשל), מבלי להבין את המשמעויות של שיטת השתלת שיער כזו או אחרת, והאם היא מתאימה לכן, כן או לא.

שיטות השתלת שיער שונות נועדו לפתרונות שונים ובחירתם נעשית באופן אינדיבידואלי לאחר אבחון מצב השיער ומציאת הפתרון האידיאלי.

 

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית וליווי מלא בתהליך השתלת שיער, פנו אלינו ב- FOREVHAIR בטלפון 03-6022334 או במייל office@forevhair.co.il.