השתלת שיער הכי טובה בעולם

באיזו מדינה ניתן לבצע את השתלות השיער הטובות בעולם?

אנשים רבים פונים אל מרכז המומחים FOREVHAIR ושואלים על השתלות שיער הטובות בעולם

אנו מסבירים להם כי ביצוע השתלות שיער מוצלחות ניתן לבצע גם בישראל ובמספר מדינות בעולם (גיאורגיה, קפריסין) אך המקום המקצועי ביותר והמתקדם היום שמציע  השתלת שיער הטובה בעולם הוא מעל כל ספק, בתורכיה. 

מרכז המומחים שלנו מלווה את המועמדים להשתלה כבר למן הפנייה הראשונה ועד לסיום ההליך הרפואי בתורכיה, לשביעות רצונם המלאה. חשוב לציין כי טרם הניתוח בתורכיה יש מספר שלבים מקדימים (כמו שלב האבחון החשוב) שאין לדלג עליהם, התהליך המקצועי המשולב של המרפאה בתורכיה יחד עם המרכז מומחים של FOREVHAIR הצליח לאורך השנים ליצור מוצר/ שרות המהווה את השתלת שיער הכי טובה בעולם והמיטבית ביותר עבור הציבור הישראלי.

 

ובכל זאת: השתלות השיער הטובות בעולם
אחרי שהסברנו כי השתלת שיער הטובה בעולם היא פועל יוצא של התאמה מדויקת, נמשיך אל כמה שיטות שנחשבות כיום למובילות והמתקדמות בתחום. ראשית, קיימת שיטת Folicular unit enstraction –FUE שהיא כיום הנפוצה ביותר. בשיטה זו מוציאים מהאזור התורם את השתלים, ובאותו האופן מבצעים את השתלתם באזור החסר. בשלב הראשון שאורך בממוצע כשלוש שעות מוציא הרופא את השתלים, ובשלב השני שאורך בממוצע כחמש שעות הוא מבצע חתכים קטנים עבור השתלים. לשיטה זו יש כמה יתרונות משמעותיים, אולם היא מתאימה רק למי שיש לו (או לה) כמות שיער גדולה ואיכותית באזור התורם, והיא כרוכה בגילוח כל הראש. בין היתר, היא אינה כרוכה בכאבים, מחלימים ממנה מהר וניתן לחזור לשגרה כבר אחרי יומיים, היא אינה משאירה צלקות ואפשר להשתיל בה כמות גדולה של שתלים.

שיטה פופולארית נוספת הדומה מאוד לקודמת נקראת DIRECT HAIR INSTRACTION – DHI שגם בה מחולצים השתלים אחד אחרי השני, אולם כאן לא מבצעים חתכים. על כן, לצד היתרונות של הגישה הקודמת גם אין צורך בה לגלח את האזור המושתל אלא רק אזור קטן יחסית בחלק הראש האחורי. בנוסף לכך, ניתן להגיע איתה לרמה גבוהה במיוחד של צפיפות, אך גם לה יש חסרונות כמו הגבלת כמות השתלים, מחיר גבוה יותר וזמן הליך ממושך יותר. על כל פנים, שתי השיטות שתוארו כאן יכולות להביא לתוצאות מצוינות.

 

למה תורכיה מנצחת ?
מזה שנים, תורכיה מהווה את בירת ההשתלות הבינלאומית, יש לכך סיבות רבות, להן העיקריות שבהן:

  • למרות שתורכיה לא נחשבת כמובילת הטכנולוגיה המערבית דווקא בתחום השתלת השיער הם נמצאים בשורה הראשונה בעולם. טובי המומחים בעולם נמצאים בתורכיה ובכל שנה מגיעים אליה אלפי מטופלים מכל רחבי העולם למטרת: "תיירות רפואית".
  • המחיר האטרקטיבי מהווה משתנה חשוב ומכריע, במיוחד כשבודקים את המענה הטיפולי שגבוה בהרבה מהמענה שמקבלים בארץ או במדינות אחרות. בדיוק כפי שהיה נהוג בעבר (ועדיין) לנסוע לרופאי השיניים ברומניה לטובת טיפולים יקרים כך גם תורכיה מהווה היום מעצמת השתלת שיער.
  • התורכים הינם עם חרוץ מאוד, שמים את השרות כערך מרכזי, התפיסה השרותית שלהם היא לתת יותר "אקסטרא", בעוד מדינות אחרות מספקות X שתילים ל-Y תשלום, בתורכיה שומרים על איכות עבודה גבוהה ביותר והתשלום נמוך בהרבה על יותר תגמול. 
  • בעוד בישראל ומדינות אחרות עובד רק רופא/ה אחד/ת על הראש של המטופל, בתורכיה העבודה מתבצעת ע"י רופא מומחה ועוד 2-3 טכנאים מוסמכים. עובדה זו מאפשרת לצוות לעבוד בסנכרון ולהספיק הרבה יותר. 
  • העיר איסטנבול נוחה מאוד ומלא באתרי תיירות. האווירה המיוחדת בעיר והמלונות הטובים, יחד עם ירידה לפרטים של הצוות המארגן הופכים את התהליך לחווייתי ונוח ולא למאיים ומלחיץ.
  • המרפאות שאנו עובדים איתם מאוד אמינות ובעלות מוניטין גבוה במיוחד.

 

בשאלון המקצועי שפרסמנו באתר, אשר יעזור לנו לספק לכם כיוון ראשוני. בנוסף, כדאי מאוד קרוא חומר מקצועי בנושא וכמובן לשמוע מה אומרים המומחים שלנו. כאמור, אנו מתמחים בליווי גברים ונשים המעוניינים לבצע השתלות שיער מתקדמות ואפקטיביות, ונשמח לעזור גם לכם להשיג את המיטב מההליך באופן הבטוח, הנכון והיעיל ביותר.

 

לפרטים נוספים
מעוניינים בפרטים נוספים על השתלות שיער הטובות בעולם? רוצים לדבר עם המומחים שלנו? לקבלת מידע נוסף והכוונה מקצועית מהמומחים של FOREVHAIR פנו אלינו בטלפון 03-6022334.