סוגי השתלות שיער – המדריך המלא

הטכנולוגיה בתחום השיער והשתלות השיער בפרט התפתחה מאוד עם השנים, דבר המוביל לביקוש ולפופולאריות גוברת בקרב גברים מכל טווח הגילאים. אם בעבר השתלת שיער הייתה כרוכה בתהליך החלמה ארוך וכואב, וצלקת מכוערת שנשארת מאחור לתמיד, הרי שכיום השתלת שיער נחשבת לתהליך קליל גם מבחינת ההחלמה המהירה שלו וגם משום שאינו משאיר צלקות בכלל.

בנוסף לכך, טכניקות עבודה חדישות, כלים ומכשור חדשים הנלווים להשתלה, הופכים אותה ליעילה יותר ויותר. בתור מי שמתמחים בשיקום השיער בכלל ובהשתלות שיער בפרט, אנו ב- FOREVHAIR מכירים היטב את הטכניקות המתקדמות ביותר בעולם, ומלווים את תהליך השתלת שיער לגברים ולנשים מתחילתו ועד סופו לשביעות רצונו של הלקוח.

השיטות הרווחות כיום בהשתלת שיער

שיטות השתלת שיער הנפוצות ביותר בימינו הן הבאות:

Folicular Unit Enstraction – FUE

זוהי למעשה שיטת השתלת שיער הרווחת ביותר בתחום, בה מוציאים את השתלים אחד אחד מהאזור התורם ומשתילים אותם אחד אחד באזור החסר. כלומר, בשלב הראשון מחלצים את השתלים (כשעתיים עד 4 שעות) ובשלב השני הרופא פותח "צ'אנלים" – 'ערוגות' קטנות שבהם יושתלו השתלים (בין 4 ל- 6 שעות נוספות). השיטה מתאימה לגברים ונשים שיש להם כמות שיער איכותי גדולה באזור התורם. יתרונותיה הבולטים הינם החלמה מהירה וללא כאבים, חזרה מהירה לשגרה (ניתן לחזור לעבודה כבר יומיים לאחר ניתוח השתלת  שיער זה), ללא השארת צלקות, ובנוסף כמות השתלים האפשרית גדולה מאוד בהתאם למצב האזור התורם. יחד עם זאת, ראוי לציין כי השתלת שיער בטורקיה או בכל מקום אחר בשיטה זו גם מאופיינת בחיסרון אחד, והוא שביום ההשתלה מגלחים את כל הראש.

FUE ספיר

זוהי שיטת השתלת שיערFUE  רגילה, אך העבודה נעשית ע"י להב דק במיוחד שנקראת סכין ספיר. היא מציגה את אותם יתרונות של שיטת ה- FUE שתוארו לעיל, אולם מאפשרת רמת צפיפות גבוהה יותר, ומתאימה לאותם קהלי יעד.

DIRECT HAIR INSTRACTION – DHI

זוהי השתלת שיער באיסטנבול ובמקומות נוספים בה מחלצים שתלים אחד אחד מהאזור התורם ומשתילים באזור החסר באופן ישיר וללא פתיחת צ'אנלים כמו ב- FUE. היא מציגה את אותם יתרונות של  FUE אך בנוסף אין צורך לגלח את האזור המושתל בכלל, שכן מגלחים רק "חלון" באזור האחורי של הראש. כמו כן, היא מאפשרת רמת צפיפות גבוהה במיוחד. יחד עם זאת, יש לה גם מספר חסרונות: כמות השתלים מוגבלת וקטנה ביחס לשיטת FUE, משך העבודה ארוך יותר וגם המחיר גבוה יותר לעומת FUE. היא נמנית על שיטות השתלת שיער המתאימות לגברים ונשים שיש להם איזור תורם חזק ואזור חסר דליל מעט או בעל שטח קטן, ואינם מעוניינים לגלח את הראש.

BODY HAIR TRANSPLANT – BHT

זהו ניתוח השתלת שיער בו מחלצים זקיקים מאזורים שונים בגוף בנוסף לאזור האחורי של הראש. בעבר היו מחלצים שיער מהחזה ומאזורים נוספים, אולם כיום מבינים שהשיער האמין ביותר ל- BHT הוא שיער זקן. בין אם מבצעים השתלת שיער בטורקיה או במקום אחר, ל- BHT יש מספר יתרונות שהינם הוספת נפח בנוסף לשיער שנלקח מהאזור התורם מאחורי הראש, מילוי אזור הקודקוד והפדחת, ובמקרים רבים היא חוסכת השתלה נוספת. לעומת זאת, החסרונות הם הארכת משך ההשתלה מאחר ויש אזור תורם נוסף והעלאת מחיר ההשתלה. זהו ניתוח השתלת שיער המתאים לגברים בעלי שיער חזק בחלק הצווארי של הזקן (לא לוקחים משיער הפנים), שזקוקים לכמות שיער גדולה ביחס למה שמאפשר לקחת מהאזור האחורי של הראש.

MEGA SESSION 

זוהי שיטה ייחודית של השתלת שיער באיסטנבול במרפאות נבחרות, בה מחלקים את משך ההשתלה ליומיים ברצף על מנת למקסם את התהליך. לרוב מדובר בהשתלת שיער FUE משולבת BHT .היא מתאפשרת במצבים בהם האזור התורם מהווה שטח גדול מאוד והינו בעל שיער צפוף וחזק מאוד, וגם שטח ההתקרחות הוא גדול מאוד ודורש כמות שתלים גדולה יותר.

מי שמתאפשר לו לבצע השתלת שיער בשיטה זו נהנה מכמות שתלים גבוהה במיוחד ורמת צפיפות מקסימלית.

במקרים רבים שיטת השתלת שיער זו מהווה חיסכון בהשתלת שיער חוזרת כשנה לאחר מכן, כמו גם חיסכון כספי למי שניתן לחסוך לו שתי השתלות.

איזו שיטת השתלת שיער מתאימה לי?

חשוב להדגיש כי בתחום השתלות השיער יש חשיבות עליונה לבחירה בשיטה הנכונה והמתאימה ביותר למטופל. על כן, כאשר מגיעים לייעוץ עבור השתלת שיער לגברים ולנשים, מבוצע אבחון מעמיק של מצב השיער הקיים.

שימו לב: מי שבוחר את השיטה ומכין את תוכנית ההשתלה הוא הרופא המבצע ולא הלקוח! זאת כמובן, בהתאם למצב השיער באזור התורם ומצב האזור החסר.

במקרים רבים לקוחות מגיעים ומבקשים רק MEGA SESSION או רק DHI מבלי להבין את המשמעויות של שיטת השתלת שיער כזו או אחרת, והאם היא מתאימה להם או לא.

שיטות השתלת שיער שונות נועדו לפתרונות שונים ובחירתם נעשית באופן אינדיבידואלי לאחר אבחון מצב השיער ומציאת הפתרון האידיאלי.

 

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית וליווי מלא בתהליך השתלת שיער, פנו אלינו ב- FOREVHAIR בטלפון 03-6022334 או במייל office@forevhair.co.il.