מה צריך לדעת לפני

זה מתחיל כשאתה מסתכל במראה ולא מרוצה ממה שאתה רואה. יום אחרי יום, שיערות על הכרית בבוקר, הדלילות כבר נראית לעין… תקופה לא מבוטלת שאתה מרגיש שאתה מתחיל כמו סבא שלך…

ואז אתה מסתכל סביב ורואה את השיער המדהים של הסובבים אותך. וגם את הקרחות. זוהי התחלת המסע שלך להתמודדות עם איבוד השיער J

הדרכים להתמודדות עם מראה שיער דליל הן רבות ומגוונות. קיימים טיפולים ביתיים לחיזוק השיער, כאלה המבוססים הורמונים או על בסיס ויטמינים, קיימים טיפולים טריקולוגיים ורפואיים המבוצעים במכונים שונים שעוזרים לשמר את הקיים ולשפר מעט את המראה.

כדי להסתיר את הדלילות תוכל להשתמש באבקה או תרסיס צבע, ואם הדלילות כבר הופכת לקשה יותר, ניתן להרכיב תוספת שיער או פאה, או פשוט לחבוש כובע.. כל הזמן.

הרבה ישראלים פשוט מתחילים לגלח את כל הראש. לחלקם זה מאוד מחמיא, אבל אף אחד לא שמח להשתעבד לגילוח הראש כל יום או יומיים. וכמובן שבינינו- כולם היו מעדיפים שפשוט יהיה להם שיער על הראש.

לא משנה מה כבר ניסית ומה ההרגל שסיגלת לעצמך, זה אף פעם לא יהיה זה. כי אין כמו התחושה שיש לך שיער מלא משלך…

ואז מישהו שאתה מכיר עם מלא שיער על הראש מספר לך שהוא עבר השתלת שיער ושהוא מרגיש חדש, ושזה שיפר לו את הביטחון העצמי פלאים והוא מאושר! ישנת על זה איזה לילה (או חצי לילה, או שעה…) והחלטת ללכת על זה. מזל טוב! עכשיו זה הזמן להתחיל לבדוק טוב טוב את התחום.

שים לב, לא כל השתלה תפתור לך את הבעיה שאתה מבקש לפתור…

השתלת שיער אינה פתרון לבעיית דלילות או התקרחות! אלא אם מבצעים אותה עם תכנית השתלה אישית עבורך, בדיוק במטרה לפתור לך את הבעיה האישית שלך!

לכל אדם מצב התקרחות שונה, סוג שיער שונה, מצב בריאותי שונה, איזור תורם שונה (האזור ממנו לוקחים את השיער) ולכן השתלת שיער צריכה להיות מותאמת אישית לכל אחד.

קח דוגמה מתחום אחר: נניח ואתה מרכיב משקפיים ונמאס לך להרכיב אותם. אתה רוצה לעשות ניתוח לייזר.

תחשוב מה היה קורה אם ניתוח הלייזר היה מקטין לך את המספר ומשפר לך את הראייה בכמה מספרים טובים, אבל לא מספיק בשביל להסיר את המשקפים… מה עשית בזה? קנית משקפיים עם מספר יותר קטן? זאת לא הייתה המטרה…

מהי השתלת שיער מוצלחת?

השתלת שיער מוצלחת היא כזו שתיתן לך מענה אמיתי לצורך שלך. שבזכותה תוכל לזנוח את ה"הרגל המגונה" שסיגלת לעצמך עם הזמן. כזו שתגרום לך באמת לאהוב את איך שאתה נראה כשאתה מסתכל במראה, ובסופו של דבר, שתחזק לך את הביטחון העצמי ותחזיר לך את הדימוי העצמי החיובי שהיה לך פעם, כשעוד היתה רעמה והרגשת אריה. אנחנו חיים פעם אחת ואין זמן לבזבז על ויתורים…

אז מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא פרוצדורה כירורגית בה מחלצים זקיקי שיער מאזור אחד של הקרקפת ומעבירים אותם לאזור אחר.

היא מבוססת על העובדה שיכולת השערה לצמוח בכל רקמת עור חיה בגוף שלנו, אינה תלויה בגנטיקה של העור, אלא בגנטיקה של השערה עצמה. זו גם הסיבה לכך שאזורי ההתקרחות שלנו (בעיקר הגברים) הם אזור הפדחת והקודקוד. הגנטיקה של השערות באזורים אלו שונה מהגנטיקה של השיער באזורים אחרים בהם אין נשירה. לכן השיער שם נושר ובאזורים אחרים אינו נושר.

כך למעשה אנחנו לוקחים שיער חזק שאינו נושר ומשתילים אותו באזור בו היה שיער חלש שנשר והשיער צומח שם לתמיד. בדיוק כמו שהוא היה צומח לתמיד באזור המקורי שלו.

הליך ההשתלה הוא טכני מאוד, לא מורכב לבצע אותו. מה שכן מורכב הוא תכנון העבודה בהתאם למצב השיער של המטופל והצורך שלו, במטרה להביא אותו לתוצאה סופית מספקת.

הקריטריונים החשובים בהשתלת השיער הם בראש ובראשונה כמות השתלים. היא זו שתשפיע על כיסוי האזור החסר ועל רמת צפיפות השיער שיצמח בו.

קריטריונים נוספים הם השתלה מדויקת בכיוון צמיחת השיער הנכון, שרטוט נכון של קו המצח הקדמי, חלוקה נכונה של האזורים, טכניקת העבודה מתקדמת, עובי המחט בה עובד המשתיל, חילוץ השתלים בצורה שלא תפגע באזור התורם, המצב הבריאותי של המטופל, כמה אנשי צוות עובדים על מושתל אחד ועוד ועוד…

לכן כשאנחנו מתחילים לברר על השתלת שיער, חשוב שנדע לשאול את השאלות הנכונות ונבין בדיוק את התהליך ולמה עלינו לצפות.

כאן תוכל להבין בדיוק לקראת מה אתה הולך ולמה עליך לצפות… אנו ממליצים לך לעבור שלב אחר שלב במדריך כדי לקבל מענה אמיתי לכל מה שחשוב שתדע.

אנו עובדים בשיטת SUPER GROW במטרה לספק עבורך את כל התמיכה הנדרשת סביב השתלת השיער שלך.

לשיטת SUPER GROW הבלעדית לחץ כאן