ריבונדינג x – החלקת השיער הטובה בישראל!

החלקת שיער הינה הליך המחייב מומחיות וידע מקצועי, הכשרה מתאימה ושימוש בחומרים שעברו תו תקן. למרבה הצער, לאורך השנים הוציאו חובבים כאלו ואחרים שם רע להחלקות שיער, עקב היעדר הכשרה, ניסיון מועט, קיצורי דרך, אבחון לקוי וכדומה – דבר שהוביל למפח נפש והסב נזקים לשיער הלקוחות. 

לפני ביצוע החלקה יש לוודא ולאמת את זהות איש המקצוע, לדרוש בהכשרתו וניסיונו ואף לדבר עם נשים שביצעו החלקת שיער במקום.

במרכז המומחים FOREVHAIR ממתינים לכן אנשי מקצוע המביאים עמם ניסיון ומוניטין של מעל 2 עשורים בתחום החלקות השיער, האמונים על ביצוע השיטות המתקדמות ביותר – כולל החלקת ריבונדינג x שהיא כיום הטובה בישראל, ובה יעסוק המאמר הנוכחי.

כמה מילים על החלקת שיער
לפני שנשתף אתכן בחשיבותה של החלקה ריבונדינג איקס נסביר בקצרה על תהליך החלקת שיער. החלקת שיער היא טכניקה לשינוי מבנה חוט השערה המייצרת מראה חלק יותר. לאורך השנים התפתחו מספר שיטות כגון החלקה צרפתית, החלקת קראטין, אורגנית, הודית, משקמת, החלקה ברזילאית ועוד. אחת הידועות שבהן היא החלקה יפנית הוותיקה והמוכרת, שהינה החלקה קבועה בה פותחים את הקשרים הכימיים של השערה ומחברים אותם מחדש. תהליך זה מכונה גם החלקת שיער ריבונדינג עם חומר ההחלקה שנקרא תיוגליקולט. למעשה, כאשר משלבים החלקה יפנית עם החלקה אורגנית מקבלים את השיטה הטובה ביותר בעולם, אשר מסוגלת לתקן שיער פגום והרוס ושיער שעבר החלקה כושלת. כאן אנו מגיעים למעשה אל ריבונדינג איקס.

היתרונות של ריבונדינג איקס
היתרון הראשון הגדול של השיטה שבנוסף להשלמת הצורך האסתטי והרצון של נשים לשיער חלק, היא גם מטפלת היטב בשיער פגום, וממלאת למעשה מספר כובעים לפתרונות שיער.

ריבונדינג x מהווה פריצת דרך של ממש בעולם החלקות השיער. זוהי החלקת ריבונדינג המרחיבה מאוד את טווח האפשרויות של טיפול בשיער, לרבות שיקום השיער, טיפול בשיער עם גוונים מאוד בהירים, שיקום שיער שעבר הבהרה קיצונית או צבוע, פתיחה של תלתלים, שינוי מבנה למראה שיער טבעי, ועוד. ובתוך כך, בתהליך של החלקה ריבונדינג איקס אין נזקים שהיו עלולים להיווצר בשיטות החלקה אחרות.

החלקת ריבונדינג איקס שומרת על השיער באופן מיטבי בזכות משחקים במינוני הטיפול במטרה להחליק, להזין, לחזק ולשקם את השיער לתמיד, ולקבלת מראה בריא ורענן. יתרון חשוב נוסף של החלקה ריבונדינג איקס טמון ברמת הבטיחות והאמינות הגבוהה  של השיטה והעובדה שאין נזקים בטווח הזמן המיידי או לטווח הזמן הארוך. ולשם כך מתאימים את המינונים במדויק לסוג השיער, למצבו ולצרכי הלקוחה.

יתרון משמעותי נוסף של החלקת ריבונדינג הוא השיפור במראה השיער שעבר החלקה, וכן משחקי טקסטורה וטיפול בקצוות שרופים. כלומר, בעזרת החלקת ריבונדינג לא רק משנים ומחדשים את הקשרים הכימיים של מבנה השיער, אלא גם מאחים קשרים פנימיים פגומים ובכך מתקנים ומונעים מהשיער נזק מצטבר לאורך זמן. 

לבסוף, יש להדגיש כי ריבונדינג איקס מתאימה להחלקת כל סוגי השיער, כך שאפילו בפעם אחת יכולה לשקם את השיער לנראות מושלמת, גם אם מדובר בשיער עייף, שיער יבש פריזי, שרוף מסטיק וכדומה.

מהלך החלקת ריבונדינג x
תהליך ההחלקה מבוסס כאמור על רקיחה אישית ועל טיפול מדעי מתקדם. הטיפול נמשך כשעתיים עד שלוש שעות, זמן קצר משמעותית יחסית להחלקות אחרות. כמובן שישנה משמעות גדולה למיומנות של איש המקצוע/ מעצב השיער, לאבחון מעמיק של סוג השיער ומצבו, לייעוץ מקדים ולהקשבה מלאה לצרכי הלקוחה (למשל אם היא רוצה נפילת שיער עם נפח טבעי, חלק טבעי, גלי או חלק מקלות). 

אחרי שמסתיימת החלקת ריבונדינג x תרצי למקסם את התהליך ולשמר אותו, ולשם כך עלייך להיעזר במוצרים משלימים עבור החפיפה ואחריה. לכן, לאחר ההחלקה מומלץ לרכוש תכשירים קוסמטיים לשימוש יומיומי כגון שמפו ייעודי ומסיכה מרוכזת, כאשר אחרי החפיפה והייבוש יש למשוח את השיער לכל אורכו בחומר מזין, דבר המקנה לו מעטפת ברק והגנה. לבחירת התכשירים תוכלי להיעזר ברוני חתוכה או באחד מאנשי הצוות

לקבלת מידע וקביעת פגישת ייעוץ
לפרטים נוספים על החלקת ריבונדינג x, לקבלת הכוונה מקצועית וקביעת פגישת ייעוץ, פני אלינו ב- FOREVHAIR בטלפון 03-6022334 או במייל office@forevhair.co.il.