ניתוח השתלת שיער – מאמר לפיזור ערפל

העיסוק בשיער היה מאז ומעולם issue  עבור נשים וגברים, משחר ההיסטוריה היה לשיער משמעות גדולה מאוד. מספיק שנזכיר את הסיפור התנכ"י על רעמתו של שמשון ואת המשמעות של גזירת השיער ע"י דלילה בשביל להדגיש כמה אחורה בזמן הלכנו. בכל תקופות הזמן השיער היה חשוב והיה, בדרך זו או אחרת, 'כרטיס הביקור' של האישה או הגבר. רק בשנות ה-60 וה-70 של המאה ה-20 החלו לצוץ אמירות חיוביות לגבי גברים קרחים (יול ברינר וכו'). כיום יש חיבה חלקית ו'סבלנות מאופקת' לגלוחי ראש, יחד עם זאת ועדיין, לשיער מלא יש עוצמות אחרות. 

עקב ביקוש הולך וגדל, עקב שינויים טכנולוגים בתחום וכמובן בשל נגישות הטיפולים לקהל היעד, בשנים האחרונות חלו התפתחויות מרשימות בענף השתלות השיער.

כיום מוצעים לציבור הרחב בישראל וברחבי העולם סוגים שונים של השתלות, כאשר לכל השתלה יש יתרונות וחסרונות אופייניים. בזכות ההתפתחות, גברים ונשים מכל הגילאים פונים היום לביצוע ההשתלות, ונהנים מהליך הרבה יותר פשוט וקל, ללא צלקות ועם החלמה מהירה.

במרכז המומחים FOREVHAIR הצטבר לאורך עשרות שנים ידע מעמיק בכל הקשור בטיפול ושיקום השיער, לרבות השתלות שיער. אנו מכירים את השיטות והמרפאות הטובות בעולם, ויש לנו שיתוף פעולה פורה איתם. לקוחותינו נהנים מליווי שלם בהליכי השתלות שיער מא' ועד ת' לשביעות רצונם המלאה, החל באבחון ראשוני ועד לדאגה לכל שהייתם בטורקיה.

 

איפה מומלץ לעשות
בירת ההשתלות העולמית כיום היא תורכיה. זה לא אומר שלא ניתן לקיים תהליך דומה בישראל אך השוני והפערים גדולים:

  1. בישראל ישנם מספר נמוך של רופאים שעוסקים בהשתלות שיער, המספר הנמוך מייצר עלויות גבוהות באופן קיצוני מאשר בתורכיה.
  2. בתורכיה ישנם מרפאות וקליניקות רבות המציעות את הטיפול. התחרות מייצרת רף מחירים נמוך יחסית.
  3. בארץ מחירי השתלת שיער יכולים להגיע ל-40,000 ₪, בתורכיה המחירים ינועו בין 10,000-20,000 ₪ וזה יכלול כמובן את מחירי הטיסה והשהות.
  4. בארץ התהליך מבוצע ע"י איש מקצוע אחד- רופא. בתורכיה התהליך מבוצע ע"י רופא ראשי ועוד 2-3 טכנאים. יכולת העבודה וההספק של הצוות בתורכיה גדול בהרבה נזה של הרופא הבודד בישראל. 

מבלי לפגוע ברמת המקצועיות הגבוהה בישראל ובאנשי המקצוע, ישנה סיבה ברורה מדוע רוב השתלות השיער של אזרחים ישראלים מתבצעות בתורכיה. כרגע המדינה המזרח תיכונית מספקת את הרמה המקצועית ואת המעטפת כולה טוב יותר מכל מקום אחר.

 

מתחילים באבחון
חשוב לדעת כי לא כל אדם מתאים לניתוח השתלת שיער, ובפרט לא לכל שיטה המוצעת כיום. למעשה, ישנה חשיבות רבה לאבחון נכון ומקצועי של השתלות שיער, ומי שרוצה לדעת האם הוא מתאים להשתלה יכול להיעזר בשאלון הראשוני באתר שלנו. אכן, קיימת חשיבות רבה לבחירת הטכניקה המתאימה והנכונה ביותר לכל מטופל. יש להדגיש כי בתחום זה בחירת השיטה והכנת התוכנית הינה באחריותו של הרופא בלבד, ולא אתם שתקבעו אותה. כמובן, הרופא מתחשב במצב השיער באזור התורם, במצב האזור החסר ופרמטרים רבים נוספים.

 

נקודה חשובה:
במהלך האבחון יש צורך בהעברת תמונות לרופא, תמונות של השיער. קיימת חשיבות מכרעת לאיכות התמונות המועברות:

  • יש צורך להיות עם שיער חפוף, יבש, מסורק ונקי. 
  • רקע אחיד בהיר לצילום.
  • ביצוע תמונות מכל הזוויות של השיער- 360 מעלות.
  • אל תעשו סלפי. תנו למישהו לצלם אתכם תמונות מדויקות ואף נקודתיות.
  • יש להצטלם באור ניטרלי ולא באור חזק. 

אנו יודעים על ישראלים רבים שרוצים שיטות כמו DHI או FUE רק מפני שהן היחידות שמוכרות להם, ומבלי להכיר את המשמעויות ואת נושא ההתאמה. יחד עם זאת, מדובר בהליך רפואי לכל דבר והגורם הקובע הוא הרופא. אין זה נכון לבחור שיטת השתלה לבד וגם עדיף שלא להפעיל לחצים על הרופא לביצוע שיטה שאינה מומלצת על ידיו ועל ידי מומחים. מצד שני, בחירה בטכניקה הנכונה (למשל MEGA SESSION- שתי השתלות יום אחרי יום) בהחלט יכולה להביא לתוצאות מרשימות, כפי שניתן להתרשם מהגלריה באתר שלנו.

 

שאלות ותשובות

  • האם הניתוח כואב ?

הניתוח מבוצע בהרדמה חלקית, יצירת טשטוש. התהליך אינו כואב, והפלישה בעור הקרקפת מוגבלת ולא קיצונית. 

  • מה משך הניתוח ?

משך הניתוח הוא פונקציה של מורכבת הטיפול והצורך הכמותי של ההשתלה. סשן יומי של ניתוח נמשך בין 6-10 שעות, ישנם פעמים, בהם ההשתלה מחייבת אלפי שתלים ולכן עושים זאת ביומיים- 2 סשנים.

  • האם המרפאות בתורכיה בטוחות וסטריליות ?

הקליניקות שאנו עובדים איתן עומדות בתקנים הכי גבוהים שיש, לכולם יש רישיונות והם מקפידים מאוד על נושא הסטריליות, ניקיון ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. 

  • איך בא לידי ביטוי הליווי של המרכז להשתלות שיער ?

מעבר לליווי המקצועי הצמוד של המומחים של Forev hair בארץ ובתורכיה עצמה, יש מלווה מקומית שהיא דוברת עברית, היא נמצאת לאורך כל התהליך במרפאה יחד איתכם, ודואגת שלא יהיו לכם כל דאגות או משימות לא פתורות לביצוע. 

  • איפה ישנים באיסטנבול- מה התנאים ?

אנו עובדים עם שני מלונות במיקום הכי טוב בעיר, שני המלונות הם 5 כוכבים ונחשבים מטובי המלונות בעיר: הילטון בומונטי ורדיסון בלו. 

  • מה משך השהות בתורכיה ?

בדר"כ 3-4 ימים, לא יותר.

  • האם יש תופעות לוואי ?

אין, מעבר לתחושות עקצוץ קלות לאחר התהליך.

  • מהו המשך הטיפול בישראל ?

לאחר ההשתלה יש לקחת אנטיביוטיקה במשך 7-8 ימים.

כמו כן יש להשתמש בשמפו מיוחד שרוכשים מהמרפאה בתורכיה וניתן לקנות אותו אח"כ במרכז שלנו: שמפו של פיליפ מרטינס (או הארקס). יחד עם השימוש בשמפו יש לקחת כדורי מולטי-ויטמין (ביוטין), לחיזוק קליטת השתלים ולצמיחת שיער מהירה יותר. גם השיער המקורי/ טבעי של הלקוח נהנה מכך.

לאחר חצי שנה צריך לעשות שימוש במינוקסי פורטה- מניעת נשירת שיער.

כשלב אחרון ניתן לעשות שימוש בדרמה רולר- מחזק את זרימת הדם בקרקפת ומביא לצמיחה חזקה יותר של השיער המושתל.

 

לפרטים נוספים
המרכז מומחים לשיקום שיער והשתלות שיער של רוני חתוכה מביא עימו ניסיון של כמעט 3 עשורים, כולל עבודה באנגליה במשל 6 שנים. אנו מבצעים שיתופי פעולה עם המרפאות המתקדמות והמובילות בתורכיה, בכל שנה אנו מלווים עשרות גברים ישראלים לביצוע השתלות באיסטנבול בהצלחה רבה ומבצעים תהליכי שיקום שיער לנשים ולגברים במרכז שלנו ברמת גן.

מעוניינים בפרטים נוספים על ניתוח השתלת שיער? רוצים לדבר עם המומחים שלנו? לקביעת פגישה, לקבלת מידע נוסף והכוונה מקצועית מהמומחים של FOREVHAIR פנו אלינו בטלפון 03-6022334.