השתלות שיער בטורקיה – מחיר והמלצות

בשנים האחרונות השתלות שיער בטורקיה הפכו למבוקשות במיוחד בקרב ישראלים ואירופאים, ולמעשה המדינה נחשבת למובילה עולמית בתחום. יש לא מעט סיבות לנהירה אל המדינה, למשל עקב העובדה שמציעים על השתלות שיער בטורקיה מחירים נוחים יותר לעומת ישראל, או בגלל שיש על השתלות שיער בטורקיה המלצות מאלפי גברים ונשים. יחד עם זאת, למי שאינו מבין בנושא וחושב לעשות בטורקיה השתלת שיער באופן פרטי ולא מבוקר ומאורגן, כדאי להבין כמה דברים לפני שמתחילים בתהליך.

 

השתלת שיער בטורקיה המלצות – האם לנסוע לבד ולחסוך בהוצאות?

בתור מי שמלווים גברים ונשים כבר למעלה מעשור בביצוע תהליך ההשתלה, אנו יודעים כי יש מי שמעוניינים לחסוך ככל האפשר וסבורים שעדיף לעשות הכל לבד, קרי לפנות למרפאות באיסטנבול באופן ישיר. אנו סבורים כי החלטה כזו הינה שגיאה שיכולה להיות קריטית בעתיד ולהשפיע על סיכויי הצלחת ההשתלה, ולא באמת תהיה זולה יותר: אל תעשו זאת לבד. נכון שאין דבר המונע מכם לפנות אל מרפאה כזו או אחרת, להזמין מלון וכרטיס טיסה, וכך לעשות לכאורה השתלת שיער בטורקיה במחיר חסכוני. יחד עם זאת, הדברים אינם כה פשוטים, ואינם נכונים.

למעשה, הניסיון מוכיח שביצוע התהליך באופן עצמאי הוא טעות, מה שנראה זול בהתחלה יסתיים כהרפתקה יקרה בהרבה ואף מסכנת את סיכויי ההצלחה של התהליך. כך לדוגמא, השתלת שיער בטורקיה מוצעת כיום על ידי עשרות מרפאות באיסטנבול ובערים נוספות, ומי שמחפש קיצורי דרך פשוט ייכנס לאתרי האינטרנט שלהן ויסגור ישירות מולם. אך, הבעיה היא שמרפאות המציעות על השתלות שיער בטורקיה מחיר נוח לכאורה, ומציגות אתר אינטרנט מושקע, בעצם יכולות לכסות על איכות השתלה נמוכה. יש פרמטרים רבים הקובעים את איכות ההשתלה ואת טיב המרפאה עצמה, והאמת היא שמי שאין לו ידע מעמיק בתחום פשוט לא יכול להבדיל או לדעת. 

 

השתלת שיער- הכנה מוקדמת וליווי ליום שאחרי

מעבר לכך, יש לזכור כי השתלת שיער לגברים בטורקיה היא פרוצדורה רפואית לכל דבר. לשם כך יש לבצע תהליך הכנה מדוקדק וקיימת חשיבות גדולה מאוד להיערכות נכונה, לאבחון מדויק, וליישום ההנחיות המקדימות. אין זה פשוט לבצע את ההכנה באופן ראוי עוד מהארץ מול מרפאה בטורקיה, כשאין מי שמלווה ומייעץ לכם שעליו ניתן לסמוך. מלבד התיאומים מול המרפאה יש לתאם הכל מול בתי המלון, חברת התעופה, חברת ההסעות, להפסיק ליטול תרופות מסוימות וכדומה. ולבסוף, כאשר חוזרים לארץ ישנה תקופה לא קצרה של התאוששות השיער, אבל אתם נשארים בלי "אבא ואמא" שדואגים לכם ולסיום התהליך על הצד הטוב ביותר. לטיפול ולליווי של המטופל/ת אחרי ההשתלה יש חשיבות רבה, שלמי שמבצע השתלה באופן פרטי אין.

אכן, הניסיון מראה כי מי שבוחר לעשות השתלת שיער בטורקיה במחירים נמוכים יחסית ובאופן עצמאי, מוצא את עצמו במסע לא פשוט, אפילו מורכב, עם הרבה דאגות וטרדות, לבד מול אנשים שאינם דוברים עברית או אנגלית בארץ זרה.

 

השתלה עם ליווי שלנו 

במרכז המומחים FOREVHAIR אתם מקבלים ליווי שלם לכל אורך הדרך. בין היתר:

  • אנו מלווים אתכם בבדיקת התאמה ראשונית, בחינת היקף וסוג ההשתלה המתאימה.
  • מתן כל המידע הדרוש.                                                                                                
  • קביעת תוכנית השתלה אישית על ידי רופא.
  •  ליווי בטורקיה על ידי אדם מקומי דובר עברית, תיאומים מול המרפאה.
  • סגירות מול בית המלון- 5 כוכבים במיקומים מרכזיים, כרטיסי הטיסה.
  • ליווי לאורך תקופת התאוששות השיער.  

חשוב לציין כי אנו עובדים עם כמה מרכזים רפואיים באיסטנבול, המציעים על השתלת שיער בטורקיה מחירים הוגנים ונוחים. לקבלת המחירים המלאים תוכלו לפנות אלינו בכל שלב בטלפון או במייל ונשמח לשתף. לכל המרכזים יש וותק של למעלה מעשור והם בעלי מוניטין בינלאומי, כאשר ההשתלות מבוצעות על ידי רופאים המלווים בצוות של טכנאים. מדובר במרכזים המביאים לתוצאות אופטימאליות בזכות הגדרה נכונה של תפקידים, מעורבות כלל צוותית, יחס אישי מצוין למטופלים, וכמובן שימוש בטכניקות ובטכנולוגיות הטובות ביותר. 

אז כמה עולה השתלת שיער בטורקיה עם ליווי שלנו? המחירים תלויים בכמה פרמטרים, ביניהם כמות השערות שמשתילים והאם התהליך כולל יום אחד לאזור השתלה אחד או שני אזורים ביומיים. בנוסף, אנו מציעים שלושה מסלולים, החל במסלול הבסיסי שהוא הזול ביותר, דרך המסלול המושלם ועד למסלול VIP שבו אתם מקבלים ליווי אישי אחד על אחד של רוני חתוכה בתאריך הנבחר. פרטים נוספים על הפרמטרים שקובעים את מחירי השתלות שיער בטורקיה תוכלו לקבל ישירות מצוות המרכז, בשיחה ישירה. המחירים לחבילה כוללת של טיסה+ שהות+ טיפול+ העברות ינועו בין 10,000 ל-20,000 ₪ תלוי בטיפול.

כמו כן, לפרטים נוספים על השתלת שיער בטורקיה, לקבלת הכוונה מקצועית ולקביעת פגישת ייעוץ, פנו אלינו ב- FOREVHAIR בטלפון 03-6022334 או במייל office@forevhair.co.il.